Benvinguda

Lloca: (1) Femella d’aviram, especialment gallina, que cova i cria els polls. (2) Dona Grossa i estarrufada o voltada de criatures. (3) Persona que adopta una actitud protectora envers els altres.

Sigueu totes benvingudes al meu blog. M’ha costat molt d’arrancar però finalment he aconseguit inaugurar-lo, ara només espero que continuï amb més o menys intensitat tanmateix com les nostres vides!
I perquè "lloques"? Doncs perquè em sento plenament identificada amb la primera definició del terme, amb menys intensitat amb la segona i bastant amb la darrera. Tant el meu cercle d’amistats íntimes com amb el cercle de les mares de l’escola amb les que comparteixo molts moments de la rutina diària és sovint que adoptem aquesta postura de “lloques” i a partir d’aquí sorgeixen infinitat de converses que són les que m’agradaria anar deixant il.lustrades al meu humil blog.
Esteu per tant convidades (i convidats) a deixar els vostres comentaris!

17 de setembre del 2010

Viatge lloquero. Resultat de l'enquesta

Al llarg dels últims dies hem pogut anar votant tant el lloc com les dates per al tan esperat viatge lloquero HUIRRRRRRRRRRRR!!!!
Avui us presento els resultats:

LLOC: Madrid, seguit molt de prop de "M'és igual. Vull Huirrrrrr"
QUAN: No em va bé cap, busquem al 2011, please!!!

O sigui que agafem una altra vegada les agendes pròpies i dels marits i la organització de nens amb els ex i aprofitem que l'any que ve hi ha mooooltes lloques que en fem 40 i autoregalem-nos aquest bonic viatge, perque si! porque yo lo valgo.
També deiem que Vale, Madrid, vale, però busquem alguna oferta ofertosa perque els preus que haviem trobat fins el moment eren de susto... Haurem de crear una comissió de viatges :-)

1 comentari:

una lloca estrangera ha dit...

Aprofitarem dels ponts o coloniès?? l´any que ve per anar a Madrid o qualsevol altra lloc per HUIR! Compteu amb mi!