Benvinguda

Lloca: (1) Femella d’aviram, especialment gallina, que cova i cria els polls. (2) Dona Grossa i estarrufada o voltada de criatures. (3) Persona que adopta una actitud protectora envers els altres.

Sigueu totes benvingudes al meu blog. M’ha costat molt d’arrancar però finalment he aconseguit inaugurar-lo, ara només espero que continuï amb més o menys intensitat tanmateix com les nostres vides!
I perquè "lloques"? Doncs perquè em sento plenament identificada amb la primera definició del terme, amb menys intensitat amb la segona i bastant amb la darrera. Tant el meu cercle d’amistats íntimes com amb el cercle de les mares de l’escola amb les que comparteixo molts moments de la rutina diària és sovint que adoptem aquesta postura de “lloques” i a partir d’aquí sorgeixen infinitat de converses que són les que m’agradaria anar deixant il.lustrades al meu humil blog.
Esteu per tant convidades (i convidats) a deixar els vostres comentaris!

20 de setembre del 2010

Les lloques a la cursa de la Mercè 2010

Foto de les 3 lloques que hi van anar... quina sort!!! després de 2 dies plovent va sortir el sol!!!
Aquí teniu la classificació femenina... Sou unes màquines :-)
Ja ens hem començat a inscriure com a lloques jajajaja!!! i ben aviat tindrem samarreta amb logo dissenyat expressament... quina canya!!!

Jo em vaig rajar, perque sóc una lloca i en Guillem s'havia passat la nit vomitant i em vaig voler quedar a casa (i de lo poc que havia dormit estava feta pols, tot s'ha de dir, quina nit em va donar el pobre peque...)