Benvinguda

Lloca: (1) Femella d’aviram, especialment gallina, que cova i cria els polls. (2) Dona Grossa i estarrufada o voltada de criatures. (3) Persona que adopta una actitud protectora envers els altres.

Sigueu totes benvingudes al meu blog. M’ha costat molt d’arrancar però finalment he aconseguit inaugurar-lo, ara només espero que continuï amb més o menys intensitat tanmateix com les nostres vides!
I perquè "lloques"? Doncs perquè em sento plenament identificada amb la primera definició del terme, amb menys intensitat amb la segona i bastant amb la darrera. Tant el meu cercle d’amistats íntimes com amb el cercle de les mares de l’escola amb les que comparteixo molts moments de la rutina diària és sovint que adoptem aquesta postura de “lloques” i a partir d’aquí sorgeixen infinitat de converses que són les que m’agradaria anar deixant il.lustrades al meu humil blog.
Esteu per tant convidades (i convidats) a deixar els vostres comentaris!

2 de setembre del 2010

traumes infantils: el iogurt s'ha d'escalfar al bany maria

No us podeu imaginar lo realment asquerós que està un iogurt danone blanc calent... o tebi... es ASQUERÓS!!!! però en ple hivern o te'l menjaves així o no te'l menjaves, que et podies refredar si te'l prenies directament de la nevera...
Amb tot el carinyo del món, la meva mare ens escalfava els iogurets al bany maria (havien de ser naturals, això si!!! de gustos no perque tot eren colorants... a ca la iaia en menjavem de fruita -sense escalfar- però amb tropezones, perque de gustos no perque tot eren colorants). Sort en vam tenir de no viure la època microones... sort!!!
La màxima variació en temes iogurils, venia amb els de vidre (també blancs, com en deiem a casa dels naturals) destinats a dies de festa o a quan ens trobavem malament.
Resultat: Quan vam tenir una edat o ens vam rebelar o ella els va tastar (no recordo com es va produir el canvi a casa) ens els vam poder menjar directament de la nevera i vam començar a tastar-los tots... menys els de gustos perque tot eren colorants...
Us podeu imaginar que a casa meva, els meus nens mengen els iogurts directament de la nevera i del gust que volen (la fageda no hi posa colorants, je jejejeje) i natillas i actimel i petit suisse i iogurt liquid i cuajada i activia i el que siguiiiiiiiiii... la visita al supermercat inclou un apartat de veneració de la nevera de lactis