Benvinguda

Lloca: (1) Femella d’aviram, especialment gallina, que cova i cria els polls. (2) Dona Grossa i estarrufada o voltada de criatures. (3) Persona que adopta una actitud protectora envers els altres.

Sigueu totes benvingudes al meu blog. M’ha costat molt d’arrancar però finalment he aconseguit inaugurar-lo, ara només espero que continuï amb més o menys intensitat tanmateix com les nostres vides!
I perquè "lloques"? Doncs perquè em sento plenament identificada amb la primera definició del terme, amb menys intensitat amb la segona i bastant amb la darrera. Tant el meu cercle d’amistats íntimes com amb el cercle de les mares de l’escola amb les que comparteixo molts moments de la rutina diària és sovint que adoptem aquesta postura de “lloques” i a partir d’aquí sorgeixen infinitat de converses que són les que m’agradaria anar deixant il.lustrades al meu humil blog.
Esteu per tant convidades (i convidats) a deixar els vostres comentaris!

17 de juny del 2010

No tinc temps....

I jo que ahir, li dic: apunta’t a la llista de l’hora que et va bé fer l’entrevista (tria ell i jo ja faré caramboles, total només estic treballant...) i em diu: "uf! no se si me'n recordaré"..... quins COLLONS !!!! Jo fent el guió de la reunió de dilluns de casals, regal de la tutora, @ amunt i avall , més @, ai ara un altre ,... guió reunió de casal de setembre de P3, ai pensa amb les betes, ai pensa amb les bates, ai pensa en que has de cagar a alguna hora que si no se’t tornarà a fer un tap... ai el ram per la directora del concert, que si el concert de divendres, que si el de dissabte que si la nena ha d’anar taronja o la samarreta de la coral, que si haig de trucar a la sogra, a veure avui fins quina hora es queda avui la nena i pensar què faig amb el nen mentre estigui a la reunió , que si hauria de treballar una miqueta pq no em retallaran el sou o no, me’l trauran del tot..... i tallo el rotllo perquè no acabaria ... i el pollu no sap si tindrà temps de pensar en escriure el nom de la seva filla en un paperet....
Jo si que sé què coi faig.... no tinc temps ni de pensar en si n’hauria de buscar un altre ......

1 comentari:

sonietaSun ha dit...

ala carmeta que t'has quedat a gust!!!
vols dir de buscar-ne un altre??? total...

veig que ja se t'ha acudit un nom per a l'etiqueta...

pensa que aquest vespre tenim una [milk-pausa]!!!! ommmmmmmmmmmm ommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

t'ho vaig dir, oi, entre mail i mail, que m'he apuntat a la llista d'espera dels gospels.. ja veurem al setembre com ho organitzem, però ja estic apuntada

japideeeeeeeeeeeiiiiiiiiii