Benvinguda

Lloca: (1) Femella d’aviram, especialment gallina, que cova i cria els polls. (2) Dona Grossa i estarrufada o voltada de criatures. (3) Persona que adopta una actitud protectora envers els altres.

Sigueu totes benvingudes al meu blog. M’ha costat molt d’arrancar però finalment he aconseguit inaugurar-lo, ara només espero que continuï amb més o menys intensitat tanmateix com les nostres vides!
I perquè "lloques"? Doncs perquè em sento plenament identificada amb la primera definició del terme, amb menys intensitat amb la segona i bastant amb la darrera. Tant el meu cercle d’amistats íntimes com amb el cercle de les mares de l’escola amb les que comparteixo molts moments de la rutina diària és sovint que adoptem aquesta postura de “lloques” i a partir d’aquí sorgeixen infinitat de converses que són les que m’agradaria anar deixant il.lustrades al meu humil blog.
Esteu per tant convidades (i convidats) a deixar els vostres comentaris!

28 de juny del 2010

de vacances?¿?¿

S'ha acabat l'escola.

Alguns polluelos han començat els casals: el de l'escola o d'altres entitats. Alguns polluelos es queden a Mataró amb la lloca a casa i d'altres se'n van al poble... D'altres es queden amb els avis... Ens trobarem a faltar...

Però recordeu que el blog segueix actiu jijiji no hi ha vacances!!! i sempre podem quedar a la tarda, per fer un Can Marchal o una biblio (quan faci aquella calor axixarrant), per prendre un geladet o una orxateta i perque els nens no s'oblidin dels seus amics ni les mares de les coleguis lloques...

I recordeu que el dia 16 anem a sopar!!!! i que hem de trobar un restaurant encara i fer la reserva!!!

I que podem seguir quedant per teixir, quadradets o el que calgui...

snif snif, ja us trobo a faltar...