Benvinguda

Lloca: (1) Femella d’aviram, especialment gallina, que cova i cria els polls. (2) Dona Grossa i estarrufada o voltada de criatures. (3) Persona que adopta una actitud protectora envers els altres.

Sigueu totes benvingudes al meu blog. M’ha costat molt d’arrancar però finalment he aconseguit inaugurar-lo, ara només espero que continuï amb més o menys intensitat tanmateix com les nostres vides!
I perquè "lloques"? Doncs perquè em sento plenament identificada amb la primera definició del terme, amb menys intensitat amb la segona i bastant amb la darrera. Tant el meu cercle d’amistats íntimes com amb el cercle de les mares de l’escola amb les que comparteixo molts moments de la rutina diària és sovint que adoptem aquesta postura de “lloques” i a partir d’aquí sorgeixen infinitat de converses que són les que m’agradaria anar deixant il.lustrades al meu humil blog.
Esteu per tant convidades (i convidats) a deixar els vostres comentaris!

28 de febrer del 2011

de l'hora d'anar a dormir

perquè els canals ["""suposadament"""] infantils tenen programació non stop 24 hores?

que es pensen que els nens es desperten a mitja nit i no poden tornar-se a dormir i per no molestar als papis (o directament a la mami) es posen la tele a veure bob esponja a les 3 de la matinada????

doncs no!!! els nens si es desperten a mitja nit, en funció de l'edat que tinguin o ploren fins que la mama hi va o agafen el coixí i es plantifiquen enmig del papa i la mama, però no engeguen la tele!!! així doncs... cal que a les 5:30 es programi Hero Kids??? o a les 1:55 la vaca connie?? o a les 4:40 el Geronimo Stilton???

Els del Club Super 3 (i no escombro cap a casa) són una mica més moderats i apaguen la llum de la casa dels Supers cap a les 21.30... (i considero que aquella hora ja comença a ser bastant tard)

I ara em direu que qui té el comandament a casa i ha de saber gestionar l'hora d'anar a dormir dels polluelos som els pares.

SI. Vale.

Però si han fet els deures, han sopat, s'han posat el pijama... tot a la primera i et demanen una estoneta de tele... què els he de dir???
I llavors l'estoneta petita (el clasovi) s'allaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargaaaaaaaa perquè van empalmant d'una sèrie a una altra i d'una cadena a una altra.

I cada dia, vingaaaaaaa anem a dormiiiiiiiir, vingaaaaaaaaaa que demà no us podreu llevaaaaaaaaar...

Amb lo fàcil que era que a les 20.30 aparegués el casimiro i ens enviés a tots al llit... Era ben gran que me n'anava a dormir a quarts de nou, encara... molt més gran que els meus nens i tant!!!

I de ninots només en veiem el dissabte a la tarda, després de les notícies i abans de la pinícula, 1 episodi a la setmana de l'única sèrie en tota la tele: heidi, marco, mazinger Z, comando G... i el diumenges a la 2 feien pipi, però jo no la podia veure perque no se sintonitzava bé la uhf a casa de la meva iaia, snif snif...

(potser allò era molt poc, valen, però lo d'ara es un D E S P I P O R R E)

1 comentari:

Bugaderes39 ha dit...

On vas a parar!!! Heidi i Marco estaven pensades, redactades i projectades per destrossar els llagrimals d'una generació sencera!!! Ara que pel que diuen del Patito feo... Una proposta: tanca la tele i tots quatre al sofà davant d'un bon llibre, escoltant bona música, relaxant... Zzzzzzzz (m'he quedat adormida damunt del teclat ;o)