Benvinguda

Lloca: (1) Femella d’aviram, especialment gallina, que cova i cria els polls. (2) Dona Grossa i estarrufada o voltada de criatures. (3) Persona que adopta una actitud protectora envers els altres.

Sigueu totes benvingudes al meu blog. M’ha costat molt d’arrancar però finalment he aconseguit inaugurar-lo, ara només espero que continuï amb més o menys intensitat tanmateix com les nostres vides!
I perquè "lloques"? Doncs perquè em sento plenament identificada amb la primera definició del terme, amb menys intensitat amb la segona i bastant amb la darrera. Tant el meu cercle d’amistats íntimes com amb el cercle de les mares de l’escola amb les que comparteixo molts moments de la rutina diària és sovint que adoptem aquesta postura de “lloques” i a partir d’aquí sorgeixen infinitat de converses que són les que m’agradaria anar deixant il.lustrades al meu humil blog.
Esteu per tant convidades (i convidats) a deixar els vostres comentaris!

21 de febrer del 2011

no ha pogut ser...

madrid, haurem d'esperar...
és com som unes RAJAAAAAAAAAAassss, jajajaja


ei lloques
com que no hi havia manera de quedar ni a fer un minimilk... perfavor quines agendes...
ahir vam improvisar una minireunió a la sortida de l'escola i vam votar a ma alçada.... el resultat (digueu-ne patilleru si voleu però que us podeu esperar...) va ser BCN mon amour
o sigui que a partir d'ara ens queda:

- trobar un hoteliqui / pensionManolita / alberg / el que sigui per anar a dormir (la iolanda no para de trobar ofertes és la buscadora oficial de la colla)

- redefinir el grup, que com serà més facil de fer el viatge, entenc que serem més (per allo de que no caldra venir a dormir... us apuntareu alguna de les que us havieu rajat pel tema no deixar els nens sols OI????? i no miru ninguuuuu)

- buscar un itinerari de coses basiques per fer... la sandra apuntava el musical los40 principales... a mi em faria ilu la pedrera&casabatlló... digueu-hi l avostra a veure si podem muntar un recorregut interessant...

apa, i hasta aqui ja no dic res més, que després us queixeu que us peto el correu

petons wapis

2 comentaris:

Bugaderes39 ha dit...

Nenes, això és addicció als pollets ;o). Si us acosteu per Barcelona i aneu al Museu Picasso, o al Parc de la Ciutadella o fins i tot al Museu d'Història de Catalunya, com que sé que us agraden les "labors" feu una passejadeta pel All you knit is love (http://allyouknitislove.com/blog/on-som/). Us entraran unes ganes de teixir...

sonietaSun ha dit...

segur que la passejada per BCN inclou (quina casualitat!!) alguna botiga de llana, com que l'itinerari l'acabaré muntant jo...jajajaja