Benvinguda

Lloca: (1) Femella d’aviram, especialment gallina, que cova i cria els polls. (2) Dona Grossa i estarrufada o voltada de criatures. (3) Persona que adopta una actitud protectora envers els altres.

Sigueu totes benvingudes al meu blog. M’ha costat molt d’arrancar però finalment he aconseguit inaugurar-lo, ara només espero que continuï amb més o menys intensitat tanmateix com les nostres vides!
I perquè "lloques"? Doncs perquè em sento plenament identificada amb la primera definició del terme, amb menys intensitat amb la segona i bastant amb la darrera. Tant el meu cercle d’amistats íntimes com amb el cercle de les mares de l’escola amb les que comparteixo molts moments de la rutina diària és sovint que adoptem aquesta postura de “lloques” i a partir d’aquí sorgeixen infinitat de converses que són les que m’agradaria anar deixant il.lustrades al meu humil blog.
Esteu per tant convidades (i convidats) a deixar els vostres comentaris!

4 d’octubre del 2010

el polluelo ha crescut, snif snif snif

divendres tarda, preparant el sopar, arriba la tan temuda pregunta...
jan - mama, eh que els reis sou els pares?
mama (escurriendo el bulto i aprofitant que el polluelo petit està a la inopia) - ???? ja en parlarem després jan
[corto y cierro]
el poso a dormir i no treu el tema, jo tampoc. Bona nit.
Dissabte matí, torna a l'ataquerrr, no puedorr no puedorr,
jan - mama, ahir ens vam oblidar de parlar de lo dels reis
mama - ai si! i què volies saber??
jan - eh que els reis sou els pares??
mama - si, cuca, (buff quin pes m'he tret de sobre) els reis d'Orient eren molt vellets i quan va néixer el nen Jesús li van portar regals, però van veure que no podien arribar a tots els nens del món i per això els pares els ajudem i us fem regals en nom dels reis...
jan -[cara de si es que...]
mama - i qui t'ho ha dit això?
jan - no, si jo ja ho sabia...
mama - jan, qui t'ho ha dit això?
jan - en victor
mama - [grgrgrgrggrgrrrrrrrr a mi m'ho va dir la mariluz, encara me'n recordo!!!]
però escolta una cosa: Ara ja ets gran i has de guardar el secret, eh!! tu no li diguis a ningú i menys al tete, vale??
jan [sóc super-important] - vale!!!
Veurem el que dura....