Benvinguda

Lloca: (1) Femella d’aviram, especialment gallina, que cova i cria els polls. (2) Dona Grossa i estarrufada o voltada de criatures. (3) Persona que adopta una actitud protectora envers els altres.

Sigueu totes benvingudes al meu blog. M’ha costat molt d’arrancar però finalment he aconseguit inaugurar-lo, ara només espero que continuï amb més o menys intensitat tanmateix com les nostres vides!
I perquè "lloques"? Doncs perquè em sento plenament identificada amb la primera definició del terme, amb menys intensitat amb la segona i bastant amb la darrera. Tant el meu cercle d’amistats íntimes com amb el cercle de les mares de l’escola amb les que comparteixo molts moments de la rutina diària és sovint que adoptem aquesta postura de “lloques” i a partir d’aquí sorgeixen infinitat de converses que són les que m’agradaria anar deixant il.lustrades al meu humil blog.
Esteu per tant convidades (i convidats) a deixar els vostres comentaris!

25 de maig del 2011

samarreta de lloca

ei lloques!!!

voleu una samarreta acreditativa?¿?¿

us recordo que per 6,95 € de la samarreta tècnica del decathlon (o qualsevol altra que us agradi, però que sigui negra!!!) +5,5 € de l'estampació tindreu una fantàstica samarreta de lloques exclusiva de les mares més simpàtiques i divertides del món mundial

no cal dir que si algun pare també en vol alguna, només cal que ens porti la seva samarreta, of course, faltaria plus

per anar a córrer, per anar a colònies, per anar a la platja, per anar a les reunions d'AMPA, per anar a plaça o als assajos de gospel

poseu-vos-la quan vulgueu que tothom sàpiga que sou una lloca

Recordeu que aquest divendres 27 és l'últim dia per donar-li a la virgi (marcada amb el nom!!!), que recollirà les samarretes i les portarà a estampar (estaria bé que també li paguessim, ja que ens porta la samarreta de passeig, que almenos no hagi d'avançar la pasta...)

vinga doncs! endavant lloques!