Benvinguda

Lloca: (1) Femella d’aviram, especialment gallina, que cova i cria els polls. (2) Dona Grossa i estarrufada o voltada de criatures. (3) Persona que adopta una actitud protectora envers els altres.

Sigueu totes benvingudes al meu blog. M’ha costat molt d’arrancar però finalment he aconseguit inaugurar-lo, ara només espero que continuï amb més o menys intensitat tanmateix com les nostres vides!
I perquè "lloques"? Doncs perquè em sento plenament identificada amb la primera definició del terme, amb menys intensitat amb la segona i bastant amb la darrera. Tant el meu cercle d’amistats íntimes com amb el cercle de les mares de l’escola amb les que comparteixo molts moments de la rutina diària és sovint que adoptem aquesta postura de “lloques” i a partir d’aquí sorgeixen infinitat de converses que són les que m’agradaria anar deixant il.lustrades al meu humil blog.
Esteu per tant convidades (i convidats) a deixar els vostres comentaris!

26 de gener del 2011

programació lloco-cultural i madriz madriz madrizzzzzzzzzz

ei lloques,
tenia pendent aquest post de programació cultural...

la llocaSonieta selecciona a criteri totalment del seu gust (jajajaja) per ordre cronològic i us fa els comentaris pertinents
  • dansa - dissabte 5 de febrer - 21.00h - Trànsit - Somorrostro - Teatre Monumental - 28 euros platea - 26 euros amfiteatre. Aquesta m'agradaria molt, però l'endemà tinc cursa i no vull abusar de canguro (a part que ultimament el mio marito treballa més que jo que sé i encara no sé si m'haurè d'endur els nens a correr amb mi a granollers...) o sigui que m'estalviaré els 28 euros (o me'ls guardaré per un altre dia, que aquesta coreo es nova i la tornaran a fer ni que sigui a bcn)
  • gospel - divendres 18 de febrer - 21.30h - Gospelsons - Concert a benefici Mans Unides - Església St. Josep - Us esperem a totes, lloques!!!! japidei!!!

  • música - divendres 4 de març - 21.00h - Els pets - Els Pets fan teatre - Teatre Monumental - 15 euros anticipada - 18 euros taquilla. Ho he de reconèixer: I love Els Pets!!! digueu-me friki si voleu però m'encanta la musica d'aquest terceto. I tinc un nen que també o sigui que en Jan i jo ens n'anem de consierto... aquest concert es de tranquis, en el marc del 6è cicle de músiques tranquiles, el van transmetre per tv3 el dia de nadal un que van fer al palau de la musica i a mi em va agradar molt però ja us he dit que parlant de pets no tinc criteri... algú s'apunta??? amb els polluelos??
  • òpera - dimarts 8 de març - 20.00h - Retransmissió en directe des del Liceu Parsifal (Wagner) - entrada gratuïta limitada a l'aforament. Durada aprox. 4 hores 55 min. No m'hi atreveixo, a més el dimarts tenim assaig i 5 hores de OOOOO no crec que sigui capaç :-) Us he de confessar que l'única vegada que he anat a veure òpera va ser La Traviata (i em vaig adormir!!! quina vergonya, però es que el brindis el fan al començament i jo anava mooooolt cansada) Proposat per la Roser.
  • dansa - divendres 15 d'abril - 21.00h - Claire Ducreux i Toni Mira - En attendant l'inattendu - Can Gassol - 6 euros. Entrades sense numerar (aforament limitat). Fa molt de temps que no veig el Toni Mira...ens havia fet classe i et monta unes variacions que lo flipas, no sé que deu haver muntat amb aquesta noia, però segur que no té pèrdua. Qui m'acompanya???
Hi ha molta més programació de musica i dansa, però jo us he fet una selecció del que a mi m'agradaria o puc anar a veure... el 30 d'abril hi ha Thomas Noone Dance, que pinta molt bé, però jo estic de bodorrio, jolines quina punteria que te la meva familia a casar-se eh miguel bose... venen el madaula i la conejero, en david selvas i la montse guallar, l'emma vilarasau, la pallassa pepa plana... espectacles infantils... vegeu tota la programació aquí i si trobeu alguna cosa per compartir, ja sabeu que heu de fer...

apa, no m'enrotllo més... espero els vostres ok que comprarem juntes les entrades

Ah!!! i aprofito el mail per recordar-vos que tenim un viatge embastat i que li hauriem d'anar donant forma eh!!!!! MADRID TREMOLA????