Benvinguda

Lloca: (1) Femella d’aviram, especialment gallina, que cova i cria els polls. (2) Dona Grossa i estarrufada o voltada de criatures. (3) Persona que adopta una actitud protectora envers els altres.

Sigueu totes benvingudes al meu blog. M’ha costat molt d’arrancar però finalment he aconseguit inaugurar-lo, ara només espero que continuï amb més o menys intensitat tanmateix com les nostres vides!
I perquè "lloques"? Doncs perquè em sento plenament identificada amb la primera definició del terme, amb menys intensitat amb la segona i bastant amb la darrera. Tant el meu cercle d’amistats íntimes com amb el cercle de les mares de l’escola amb les que comparteixo molts moments de la rutina diària és sovint que adoptem aquesta postura de “lloques” i a partir d’aquí sorgeixen infinitat de converses que són les que m’agradaria anar deixant il.lustrades al meu humil blog.
Esteu per tant convidades (i convidats) a deixar els vostres comentaris!

25 d’agost del 2010

Enquestes lloqueres, VOTEU!!!


Haveu vist a la dreta del blog?



Recordeu que fa gairebé un any, a Can Ferrerons vam maquinar un cap de setmana only lloques?? Recordeu que per Sant Joan en vam tornar a parlar?? Recordeu que al sopar de fid e curs vam parlar de fer una enquesta i fer el viatge que anés bé a la majoria (totes, totes, totes, serà moooolt dificil lligar-ho, però ho intentarem!!!) Recordeu que encara no hem anat enlloc ni decidit quan ni on anirem??

Oblideu-vos per un moment de tot i VOTEU!!!

He penjat una enquesta per saber quan podem marxar i a on podriem anar... És una mica una prova, a veure si ens en sortim o sigui que VOTEU!!! i sabrem si funciona i de passada ens acabem de decidir, que això sembla The Neverending Storyyyyyyyyyy ahaaaaaahahahahaaaaaa!!!

Les lloques ens mereixem una sortida a lloquejar soles!!! oH i tant que si!!!