Benvinguda

Lloca: (1) Femella d’aviram, especialment gallina, que cova i cria els polls. (2) Dona Grossa i estarrufada o voltada de criatures. (3) Persona que adopta una actitud protectora envers els altres.

Sigueu totes benvingudes al meu blog. M’ha costat molt d’arrancar però finalment he aconseguit inaugurar-lo, ara només espero que continuï amb més o menys intensitat tanmateix com les nostres vides!
I perquè "lloques"? Doncs perquè em sento plenament identificada amb la primera definició del terme, amb menys intensitat amb la segona i bastant amb la darrera. Tant el meu cercle d’amistats íntimes com amb el cercle de les mares de l’escola amb les que comparteixo molts moments de la rutina diària és sovint que adoptem aquesta postura de “lloques” i a partir d’aquí sorgeixen infinitat de converses que són les que m’agradaria anar deixant il.lustrades al meu humil blog.
Esteu per tant convidades (i convidats) a deixar els vostres comentaris!

26 d’octubre del 2011

lliçó de tipografia

anàvem aquest matí tan contents cap a l'escola... tard però contents, que també s'agraeix de tant en tant no haver d'anar cridant... potser ha influit el fet que era l'aniversari d'en Guillem... però enfin això no té res a veure amb el que us volia explicar...

doncs deia que anàvem aquest matí tan contents cap a l'escola que fins i tot hem tingut temps de baixar brossa per reciclar, entre la que hi havia 3 ampolles de cervesa. En Guillem comença a llegir (està en aquella etapa que ho llegeix tot...)

- SSSSSSS AAAAAAAA NNNNNNNN MMMMMMM IIIIIII GGGGGGGG UUUUUUU EEEEEE LLLLLLLLL, mama hi diu San Miguel?
- si, carinyo, és el nom de la cervesa
- ah! però això aquest tipus de lletra no és lletra de pal...
ni lletra lligada... [tot pensatiu]
- no carinyo, és un altre tipus de lletra...

i en jan afegeix:
- és lletra de frankfurero!!!

- ?¿?¿?¿ ein¿?¿?¿
- si mama, en el frankfurt tenen el lletrero escrit amb aquest tipus de lletra...
- si si - diu en guillem.
- ahhh, lletra de frankfurero, ok! aquesta no la sabia - després m'he adonat que es referia a això:

I hem seguit caminant tant contents...
Segurament aquest vespre hi fem una visiteta, per celebrar els 6 anys d'en Guillem, al senyor frankfurero i la seva manera d'escriure :-)