Benvinguda

Lloca: (1) Femella d’aviram, especialment gallina, que cova i cria els polls. (2) Dona Grossa i estarrufada o voltada de criatures. (3) Persona que adopta una actitud protectora envers els altres.

Sigueu totes benvingudes al meu blog. M’ha costat molt d’arrancar però finalment he aconseguit inaugurar-lo, ara només espero que continuï amb més o menys intensitat tanmateix com les nostres vides!
I perquè "lloques"? Doncs perquè em sento plenament identificada amb la primera definició del terme, amb menys intensitat amb la segona i bastant amb la darrera. Tant el meu cercle d’amistats íntimes com amb el cercle de les mares de l’escola amb les que comparteixo molts moments de la rutina diària és sovint que adoptem aquesta postura de “lloques” i a partir d’aquí sorgeixen infinitat de converses que són les que m’agradaria anar deixant il.lustrades al meu humil blog.
Esteu per tant convidades (i convidats) a deixar els vostres comentaris!

14 de maig del 2010

taller de labors????

Ben aviat, si deixa de ploure, podriem tornar a reempendre (o més aviat començar) les sessions ganxeteres a Can Marchal...
ja sabeu que obertes a tothom, teixeixi o no... què us sembla??

jo podria venir els dimarts (una estoneta petita, fins les 7) i els dijous ... fins i tot podriem fer algun dissabte en algun altre lloc (passeig marítim, parc central...) berenar i ganxet mmmmm

si algú està teixint en secret (i en silenci), que sé que si!!!, quadradets per a les mantes solidàries per a la pouponnière de Dakar... que me'ls vagi passant que ja tinc en procés 4 mantes més... amb els quadradets de la primera ronda quadradetil que vam endegar per Setmana Santa... Aquest any la caravana solidària anirà carregada :-)
Vinga comencem ja!!! que podrem fer mantetes tan boniques com aquestes:


Voleu veure més quadradets solidaris??