Benvinguda

Lloca: (1) Femella d’aviram, especialment gallina, que cova i cria els polls. (2) Dona Grossa i estarrufada o voltada de criatures. (3) Persona que adopta una actitud protectora envers els altres.

Sigueu totes benvingudes al meu blog. M’ha costat molt d’arrancar però finalment he aconseguit inaugurar-lo, ara només espero que continuï amb més o menys intensitat tanmateix com les nostres vides!
I perquè "lloques"? Doncs perquè em sento plenament identificada amb la primera definició del terme, amb menys intensitat amb la segona i bastant amb la darrera. Tant el meu cercle d’amistats íntimes com amb el cercle de les mares de l’escola amb les que comparteixo molts moments de la rutina diària és sovint que adoptem aquesta postura de “lloques” i a partir d’aquí sorgeixen infinitat de converses que són les que m’agradaria anar deixant il.lustrades al meu humil blog.
Esteu per tant convidades (i convidats) a deixar els vostres comentaris!

21 de maig del 2010

lloques teixidores

per fi!!!
després de més d'un any parlant-ne!!! ho hem aconseguit!!!
primera trobada lloco-ganxetera!!!

a can marchal! si si si,

faltava la iolins que m'ha enviat un mail que anava liada amb la preparació del finde, realment no era un bon dia per començar les trobades, però va sortir prou bé, oi???

van venir la carme barrio i la mei, que van passar dels quilòmetres de cadeneta al punt baix. Bien! ja tenen deures pel capdesetmana
la cati, va fer un remember molt ràpid, això del ganxet es com anar en bici, no s'oblida mai i al final si que va servir d'algo tants anys de monges jejejeje
la virgi va molt bé també, ja es va atrevir amb el punt alt
i també va venir la marga (la germana de la roser) amb les seves agulles, anar fent...

van poder veure les mantetes que he anat fent amb els quadrats i la llana que m'han anat passant, mireu mireu :



vam sentar les bases, a veure si ho arrenquem :-)

vam quedar totes molt entusiasmades per dijous que ve... fins i tot podem fer algun dissabte matí, per les que tenen els dijous ocupats... ja n'anirem parlant

fins aviat, que vagi bé el capdesetmana llarg
gràcies a totes!!!