Benvinguda

Lloca: (1) Femella d’aviram, especialment gallina, que cova i cria els polls. (2) Dona Grossa i estarrufada o voltada de criatures. (3) Persona que adopta una actitud protectora envers els altres.

Sigueu totes benvingudes al meu blog. M’ha costat molt d’arrancar però finalment he aconseguit inaugurar-lo, ara només espero que continuï amb més o menys intensitat tanmateix com les nostres vides!
I perquè "lloques"? Doncs perquè em sento plenament identificada amb la primera definició del terme, amb menys intensitat amb la segona i bastant amb la darrera. Tant el meu cercle d’amistats íntimes com amb el cercle de les mares de l’escola amb les que comparteixo molts moments de la rutina diària és sovint que adoptem aquesta postura de “lloques” i a partir d’aquí sorgeixen infinitat de converses que són les que m’agradaria anar deixant il.lustrades al meu humil blog.
Esteu per tant convidades (i convidats) a deixar els vostres comentaris!

19 de novembre del 2009

aquí informació, digui'm


Ara creureu que estic una mica pallá (que també és veritat) però us he de confessar una cosa: de vegades he pensat que porto una "i" d'informació dalt del cap.

Doncs resulta que tant si vaig sola (cosa poc usual últimament) com si vaig acompanyada (de gall o polluelos), tant si vaig per mataró city, com si estic a bcn o per casualitat he anat de viatge a qualsevol lloc del món, des de barbastro a nova york... matí, tarda o nit... des d'un cotxe, en moto o a peu... sempre hi ha algú que se m'apropa... i em pregunta una adreça

i clar, com que jo no sé dir que no... ja em veus donant instruccions, en català, castellà, francès o anglès (fins aquí arribo) de com arribar a aquell carrer, oficina de treball, botiga o hotel...

i jo sóc incapaç de fer-ho!!! prefereixo donar mil voltes, consultar trenta mapes o imprimir-me vuit-centes consultes al google maps o a la guia michelin, però preguntar a algú mai de la vida... clar, com que no em trobo a mi mateixa per donar-me informació...

Vale, ho reconec, potser no té cap interès bloggero, però ahir quan tornàvem amb la meva mare de bcn, un cotxe ens va preguntar pel c. lepanto i aquest matí, quan acompanyava en guillem a ca la iaia, un altre cotxe ens ha preguntat pel c. st.josep... els ho he indicat i he pensat... potser això els fa gràcia a les lloques...

us passa això a vosaltres???